Част 2: Онлайн магазин – хостинг, осчетоводяване и професионален екип за връзка с клиенти
Какво му трябва на един онлайн магазин? Със сигурност най-често срещаните отговори включват: добър дизайн и описание на продуктите, подходящо съдържание и снимки, както и учтив екип за връзка с клиентите, дори и този екип да сте само Вие (в началото).
Ние от Levelup Consulting напълно се съгласяваме с изброените опции дотук. Ала балансът между приходи и разходи, правилното планиране и стратегия за развитие на вашия онлайн магазин или платформа изискват повече от добро желание, за да може успехът ви да е гарантиран.
Както обещахме в първата публикация от серията в тази статия ще открехнем вратата към скритите трикове за успешен бизнес с онлайн магазин, защото за да сте успешни се изисква повече от видното за крайните клиенти. А именно софтуерни инструменти, които да ви позволяват да следите продажбите и инвентара си, да може да планирате потенциалните продажби според профила на клиентелата ви и не на последно място кога и колко да разраснете портфолиото си.
Нека да разглеждаме три основни стълба за онлайн платформа за продажби. Първата е правилно избраният хостинг, който да позволява поетапно развиване на вашата онлайн инфраструктура – да ви позволява да растете без излишни разходи, да бъде надеждна без да има непредвидени периоди на недостъпност и която да ви предостави всичко необходимо, за да можете да боравите с целия набор от онлайн “въоръжение” на динамичното бойно поле за сърцето на клиентите. Levelup Consulting залага на надеждна облачна услуга за инсталиране на вашата онлайн платформа, която предлага съхранение на чувствителните данни в рамките на държавата, където извършвате бизнеса си и която е физически близо до клиентите ви.
Нека погледнем и към следващото ниво, на което трябва да работи вашия онлайн бизнес. В днешно време хората трябва да бъдат хора, а да оставят сложните сметки на създадените за това счетоводни програми. Вземайки на ум вашата продуктова линия, ценообразуването и натрупването на приходи, както на по-къса, така и на по-дълга времева база, подходящият софтуер за осчетоводяване и правилното му използване е бъдат ключови за вашия успех. На пазара се среща набор от базови и по-комплексни програми, които позволяват на всеки онлайн магазин да следи и пресмята факторите, които формират седмичния и месечния ви бюджет. Експертите на Levelup Consulting ще ви предложат най-добрият вариант, който да бъде ваш доверен приятел занапред.
Не на последно място седи качеството на цялостната услуга и помощта, която вашите клиенти получават през цялото време, когато гастролират на вашата онлайн платформа. Често техният избор дали да закупят дадена стока се дължи на впечатленията им от отношението към тях и доколко полезна за тя е информацията, която им предоставят. Екипът на Levelup Consulting зорко ще подготвят екипа ви, за да бъде той повече от “звезден” и подготвен за всички потенциални въпроси. А оръдието на техния труд ще бъде съобразено с нуждите на онлайн бизнеса ви, за да ви даде точно толкова, от колкото имате нужда и да не ви натовари с излишни разходи за функционалности, от които нямате нужда.
Вдъхновението е само началото, но вие ще ви помогнем да го превърнете в успешен бизнес.